Wednesday, May 11, 2011

Zzzz . Apalah.

Okay , harini paper Agama Islam. Aku gelabah sikit sebab semalam aku tak baca lansung soalan -soalan or buku rujukan , Pagi-pagi baru nak mintak adik buku rujukan . =.=" Sengalnya. 


Paper 1 , banyak gila yang aku main taram. Harap -harap ada yang mengena. Dapat markah lulus pun sudah memadai memandangkan aku lansung TAK REVISE. So kalau hampir -hampir markah E tu padan muka lah kan ??


Paper 2 , Hmm susah jugak but alhamdulillah. Aku dapat jawab hampir semua ayat hafazan =) Cuma adalah soalan-soalan yang aku taram sebab tak sempat review or revise that particular chapters. 


Lepas sekolah, terus aku balik. Takde nak tunggu-tunggu or pandang-pandang dia lagi (Heh, aku nak fokus SPM) Masa dah sampai trafficlight Selayang baru aku sedar, BEKAL !! Aku tertinggal bekal kat bawah meja. Entah kenapa, aku sanggup buat U-turn dan hampir berlanggar dengan lori sayur =.= hanya untuk BEKAL tu je. Pelik kan ?


Berlari-lari menuju ke kelas aku. Fuhh , nasib baik budak sesi [etang tak guna kelas kiteorang. Dah amek bekal , terus balik. Taktau if ada mata yang pandang geligat aku yang berlari-lari tadi. Ngee , aku harap takde yang nampak kebodohan aku tadi. Lebih -lebih lagi si Ketam tu. ^^

No comments:

Post a Comment

Search This Blog