Tuesday, May 17, 2011

OMAIGOD . Malu sekejap. HAHA

Okay , remember aku ada cakap nak DELETE blog ni? 


Well , pada saat aku nak delete tadi , aku hesitated. Entah kenapa . Amat kelakar . Serius.


Then , aku pergi balik . Ke tempat where ALL the truth is stored. Rasa pahit untuk ditelan.


Aku buntu , kelemahan aku memang pada "making decicions" . Well maybe sebab aku tak cukup dewasa. HAHA


Abaikan , yang penting sekarang ada someone precious bagi aku , seorang kawan , dia yang ubahkan decision aku harini . Thanks to her , BLOG ni selamat daripada diDELETE.


Oh btw , thanks yea kawan -kawan aku yang banyak membantu aku. Yelaa aku banyak menyusahkan korang. Bebal kan aku ni ? SOrry lah , aku ni baby lagi . =)


Harini aku happy sebab aku makan cokelat . COKELAT makes me happy !


Fyee -chan , thank you sebab kau ada masa aku hampir meletup tadi. =D


Hanaros -chan , thanks for encouraging me . XD


Ern ern thanks for your cuteness . HEE!

I love all of you .

No comments:

Post a Comment

Search This Blog