Saturday, May 7, 2011

......


Sekolah harini , bosan. Kecuali masa Kimia . Uuu ~ I love that teacher, XD
Today stayback , sementara menunggu Kah Yee. Memang tersangat bosan. =__________=
Asyik-asyik dia je yang aku tertatap , haishh boleh jadi aku siao ni ?
Bosan kat kantin , aku ke library. 3o minit berlalu , aku turun balik ke kantin. 
Aku nampak Shahira , then duduk dengan dia. Lama - lama , Achik lak sampai.
Borak lagi , menyakat lagi. Then , aku nampak Yunting. Aku tanya nampak Kah Yee tak?
Dia cakap Kah Yee cari aku kat library tadi. HUH? Aku bergegas ke library, takut dia lama menunggu aku pula. Dan study KIMIA bermula. Kah Yee pandai mengajar aku. Yes, aku dah mula faham sedikit sebanyak tentang chapter two. Thanks Kah Yee =D!

Then , aku teringat sesuatu. Ohh dia lagi. Kenapa ya ?
Tadi ke NSK , terjumpa Ana. Aku terkejut dan dia boleh cakap "Hai" dengan kasualnya. =_="

No comments:

Post a Comment

Search This Blog