Tuesday, April 19, 2011

Truth ?

Really ? Is that really the one you've been thinking to tell me ? That you hate me ?
Sampaikan benda yang aku sentuh adalah jijik bagi kau ? Begitu ?
Hah , kau memang dah berubah. Aku cuba bersabar dengan kerenah kau. Aku cuba berbaik dengan kau , tapi apa yang aku dapat ?

Pandangan hina dari kau. Terimas. Tapi jika kau ingat perkara ini akan menggoyahkan aku dari menyayangi diri kau tuu , kau SILAP. Aku tak mudah putus asa , terutama pada soalan yang masih tidak terjawab.

Tolonglah , aku cuma mahukan jawapan yang jujur daripada kau. Aku tak mahu banyak. Aku cuma mahu kau berkawan dengan aku. Diri aku yang sebenar , bukan Naoko , Nad , or the girl you know last year. That's not the real me.

Diriku yang sebenar adalah apa yang kau lihat sekarang , budak yang ganas , bising , degil , lampi , dan pemalas ni. Not to mention , amat selekeh. Haha. Aku sedang berusaha untuk menjadi yang terbaik , dimata Tuhan ku, Ibu ku, Adik ku , keluarga ku dan juga engkau .
I just hope , kalau betullah yang engkau telah bersumpah tidak akan bercakap dengan aku, I might as well want that memories of us to disappear. Like nothing ever happened.

No comments:

Post a Comment

Search This Blog