Wednesday, April 13, 2011

Man , this is stupid .

Semalam , aku nampak Jia Yee tanya dia kenapa dingin dengan aku. Alasan dia memang 'Terbaik' lah . Hanya disebabkan aku melukis gambar dia semasa menjawab exam haritu , dia terus tak mahu cakap dengan aku. Man , this is LAME .

Aku tergelak bila Jia Yee cakap dengan aku pasal hal ni. Nak kelentong aku lah konon. Kiranya aku ni yang tergilakan dia. Kiranya aku lah si budak pelik melukis gambar dia. LOL you're so funny. No wonder I fall for you.

Takpelah , abaikan. Harini, aku stayback. Ada latihan hoki dan netball. HOKI! aku teramat terfaktab disitu. Aku first time main hoki, memang rasa segan teramat. Then, tak sampai 10 minit berjinak dengan hoki, Tomen panggil pergi latihan netball. =_____=~
Mula -mula shooting aku sharp. Semua bola aku masuk ring. 100%. Tetiba cikgu ajak main half-court kat sebelah Astaka. Tengah syok main passing & shooting , mata aku terpaling kat arah budak -budak bola tampar. Demsyitt. Dia ada di sana.Then, tak pasal-pasal aku kena marah sebab bola asyik tak sharp and asyik "bermain" di gigi ring. =_= sorry lah cikgu , semuanya salah dia. LOL

Harini aku sedih sikit lah. Mula-mula dapat berita aku terpilih untuk Fasa wakil peringkat MSSD Bola baling. Then, cikgu cakap pemilihan harini. Tapi aku dapat tahu harini lah ?! So, erti kata lainnya , aku terlepaslah "emas" ni. T^T

No comments:

Post a Comment

Search This Blog